سخن مدیرعامل

درود

افتخار دارد محصولات سیم و کابل شرکت مروارید ابهر را به عنوان یک مجموعه نامدار و پیشرو به حضورتان معرفی نمایم. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ در شهر صنعتی نورین شهرستان ابهر در زمینی به مساحت ۲۰۰۰۰ متر مربع و حدود ۹۵۰۰ متر مربع ابنیه آغاز و هم اکنون نیز با همکاری بیش از یکصد نفر پرنسل محصولات خود را در سراسر کشور توزیع و به سایر کشورهای آسیا و اروپا صادر می نماید.

در راستای اهداف جهانی شدن و در تداوم مسیر گذشته به توسعه استراتژی های خود پرداخته ایم تا در هزاره سوم با سرمایه گذاری با اقتدار حضور داشته باشیم.

صداقت و اعتماد زیر بنای فرهنگی شرکت و نتیجه یک عمر تلاش و تجربه حرفه ای این مجموعه است ما همیشه معتقدیم که انسان ها کلید موفقیت اند و این نماد توسعه تکنولوژیک شرکتی همچون مروارید ابهر است. هر یک از افراد این مجموعه، شرکت را از آن خود دانسته و تکیه بر دانش مهارت، آموزش و انگیزه کارکنان، ستون های این بنای موفق و خوشنام است. همچنین مایلیم از همه نمایندگان و توزیع کنندگان و مشتریان محترم خود در ایران و خارج از کشور بابت مشارکت خود در دست یابی گروه مروارید ابهر به آنچه تا کنون محقق شده و آنچه در آینده حاصل خواهد شد قدر دانی نماییم . راهنمایی ها و حمایت های کارشناسان محترم سازمان ملی استاندارد ایران و اداره کل استاندارد استان زنجان و همچنین به واسطه تلاش های واحد تحقیق و توسعه دستاوردهای دانش علمی و فنی روز دنیا در روند فعالیت های شرکت جاری شده است.

تمامی این استاندارها و سیاست ها، شرکت سیم و کابل مروارید ابهر را به عنوان یک شرکت معتبر و صاحب نام در بازار و صنعت برق خاور میانه تبدیل کرده است. ما بهترین تلاش خود را در جبران همایت و اعتماد همکاران و مشتریان عزیز به کار خواهیم بست و بر اصول و تعهد خود مبنی بر تضمین کیفیت محصولات ، اعتماد و رضایت مندی مشتریان پایبندیم. ما به راستی معتقدیم این تنها راهی هست که ما را به سرانجام نیکو در زندگی رهنمود خواهد کرد.

ارادتمند
اسکندر کردبچه
مدیر عامل